Skoetekes maart-april-mei

Bekijk je takskoeteke om te zien wat de leiding voor dit scoutsjaar nog in petto heeft! En vergeet zeker het algemeen skoeteke niet door te nemen voor belangrijke informatie 🙂

Skoetekes januari-februari 2024

Gelukkig nieuwjaar lieve leden en ouders!! Kijk snel in jouw takskoeteke om te zien wat de leiding in 2024 allemaal gepland heeft voor jullie.

Skoetekes september-oktober

Eindelijk is het zover, de eerste skoetekes van dit jaar! Ga snel kijken om te ontdekken wie je leiding is en wat ze allemaal in petto hebben voor het nieuwe scoutsjaar 🙂

Kampskoetekes 2023

De zomer nadert, wat weer een spetterend scoutskamp betekent!! Bekijk hieronder wat jouw takleiding allemaal in petto heeft voor dit kamp en lees ook zeker het algemeen deel grondig door! In het algemeen deel vind je ook de link naar de inschrijvingen. De kampinschrijvingen sluiten op 21 mei om 23u59!!!

Ouders van nieuwe leden kunnen ook de presentatie in bijlage eens doornemen om te zien wat een scoutskamp inhoudt.

Skoetekes januari februari

Gelukkig nieuwjaar! De leiding heeft nog even examens, maar daarna zetten we vol goesting het nieuwe jaar in!! Kijk dus al zeker in het skoeteke van je tak om te zien wat het nieuwe jaar zoal meebrengt.

Skoetekes Nov-Dec

Hieronder vinden jullie de skoetekes voor de maanden november – december 🙂

Skoetekes september-oktober 2022

Beste ouders en leden,

we kunnen weer beginnen aftellen naar de start van een nieuw scoutsjaar! Bekijk hieronder al het skoeteke van je tak om zo meer te ontdekken over je nieuwe leiding en om te zien wat zij allemaal in petto hebben voor de eerste twee maanden van het jaar. Lees zeker ook even het algemeen skoeteke voor meer belangrijke info en data!